Recenzia: Dievča vo vlaku, Paula Hawkins

Ahojte. Toto je môj prvý článok na blogu o knihách a dúfam, že sa Vám bude páčiť.

Dnes idem zrecenzovať knihu Dievča vo vlaku, jej autorkou je Paula Hawkins. Táto kniha vyšla vo vydavateľstve Slovart a má 320 strán. Radí sa do skupiny Psychologické trilery.

Anotácia: Rachel každé ráno cestuje tým istým vlakom do Londýna. Vie, že pri jednom návestidle spoj vždy zastaví a že si chvíľu môže prezerať domy s malými záhradkami. Dokonca má pocit, akoby obyvateľov jedného z nich už poznala. Volá ich Jess a Jason a ich život sa jej zdá dokonalý. Škoda, že ona nemala toľko šťastia. Rachelino manželstvo sa rozpadlo, nedávno prišla o prácu, býva v podnájme a každý deň predstiera, že chodí do roboty. Potom však uvidí niečo šokujúce – oznam v novinách, že „Jess“, pani dokonalá, je nezvestná – a odrazu sa všetko zmení. Rachel má konečne šancu stať sa súčasťou života, ktorý pozorovala len z diaľky, a ukázať, že je oveľa viac, ako iba dievča vo vlaku.

Mne osobne sa táto kniha až tak veľmi nepáčila. Veľmi dlho sa ťahal dej, než sa vôbec niečo stalo a podľa mňa by sa to dalo úplne v pohode stiahnuť aj do nejakých 150 strán. Čítala som o tejto knihe vo veľkej väčšine veľmi dobré recenzie a chcela som si ju aj kúpiť, ale nakoniec som tak neurobila a som rada, že som za ňu zbytočne nevyhodila peniaze a počkala si na ňu až ju mali u nás v knižnici. Kedže aj na obale je napísané, že TOP KRIMI, naozaj som asi až veľmi očakávala a je možné, že preto sa mi tá kniha, až tak veľmi nepáčila. Nápad to bol super, ale pre mňa sa to naozaj ťahalo a nič sa nedialo. Koniec bol super, ani som ho veľmi nečakala a tak ma celkom prekvapil, ale to je asi všetko v tejto knihe. Som zvyknutá asi na lepšie kriminálky, ktoré sú napínavé, stále sa niečo nové deje a podobne.☺ Určite si skúsim prečítať aj druhú knihu od tejto autorky Do vody a uvidím.

Želám Vám ešte krásny večer.♥

Joe Bide, stav únie

Bidenova administratíva pripravuje odovzdanie moci bez ohľadu na výsledok volieb